Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ανάποδο λούσιμο..;





Εδώ και ένα μήνα περίπου βλέπω να αναφέρονται ολοένα και πιο συχνά σε διάφορα sites και blogs στο ανάποδο - αντίστροφο λούσιμο και πραγματικά στο άκουσμά του και μόνο δεν μπορούσε να πάει το μυαλό μου τι μπορεί να εννοούν. Το σκεπτικό έχει ως εξής:

Όταν λουζόμαστε αυτό που κάνουμε πάντα είναι φυσικά να βάζουμε σαμπουάν στα μαλλιά μας και μετά, για όσους από εμάς χρησιμοποιούμε, να ακολουθεί η μαλακτική κρέμα ή η μάσκα μαλλιών..Σωστά; Αυτό που ισχυρίζονται οι θιασώτες της ιδέας του ανάποδου λουσίματος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο το πιθανότερο είναι να μην ξεβγάλουμε καλά την κρέμα μαλλιών και το αποτέλεσμα να είναι βαριά και χωρίς όγκο μαλλιά. Τι θα γινόταν όμως εάν κάναμε ακριβώς το αντίθετο; Αν δηλαδή βρέχαμε τα μαλλιά, εφαρμόζαμε την κρέμα και μετά τελειώναμε με το σαμπουάν; Τραγικό θα σκεφτόταν κάποιος... Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ και απέρριψα σχεδόν αμέσως την ιδέα αυτή αν και στριφογύριζε στο μυαλό μου μέρες μετά, κυρίως την στιγμή λίγο πριν λουστώ. Και μετά είπα γιατί να μην το δοκιμάσω, άλλωστε ήταν μια αλλαγή η οποία δεν θα μου στοίχιζε απολύτως τίποτα. Ίσως ένα επιπλέον λούσιμο στο καπάκι αν τα αποτελέσματα ήταν όντως καταστροφικά. Το σίγουρο ήταν πάντως ότι τα φυσικά σγουρά μαλλιά μου χρειάζονταν κάτι για να αναδειχτούν καλύτερα οι μπούκλες μου.


Και το δοκίμασα... Η αίσθηση όταν εφάρμοσα σε πρώτη φάση την μαλακτική ήταν απογοητευτική γιατί δεν ένιωσα αυτήν την μεταξένια απαλότητα που αφήνει στο τέλος του λουσίματος η εφαρμογή της και για να πω την αλήθεια ξενέρωσα με τη μία. Περνάω άρον άρον στο σαμπουάν και γρήγορα το ξεπλένω για να δω τι γίνεται...Προσωπικά δεν στεγνώνω αμέσως με πιστολάκι τα μαλλιά μου, αντίθετα τα αφήνω να στεγνώσουν αρκετή ώρα από μόνα τους και μετά τα περνάω με το πιστολάκι ώστε να στεγνώσουν τελείως. Βρίσκω ότι έτσι κάθονται καλύτερα οι μπούκλες.

Πραγματικά νομίζω ότι το πείραμα πέτυχε!!! Το μέλημά μου ήταν να μην αφήσει τα μαλλιά μου ξηρά, αλλά φαίνεται πως αυτό δεν ισχύει. Αντιθέτως  τα άφησε  πιο αφράτα και πιο ανάλαφρα και οι φίλες μου παρατήρησαν ότι κάτι είχε αλλάξει προς το καλύτερο. Σήμερα ήταν η δεύτερη φορά που το δοκίμασα και έχω πάλι την ίδια εντύπωση. Η ιδέα είναι ότι τα μαλλιά μας με αυτόν τον τρόπο ενυδατώνονται επαρκώς χωρίς όμως να βαραίνουν από τα υπολείμματα της κρέμας και δουλεύει κυρίως σε όσους έχουμε λεπτή τρίχα. Δεν ξέρω αν είναι κάτι που θα κάνω κάθε φορά που λούζομαι, αλλά σίγουρα θα το συνεχίσω, μπορεί εναλλάξ. 

Πιστεύετε ότι είναι κάτι το οποίο θα δοκιμάζατε;

2 σχόλια:

  1. πολυ ενδιαφερον...θα δειξει οταν το δοκιμασω στα δικα μου σπαστα και λεπτα μαλλια...
    ωραια ιδεα για post
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω αν το έκανες να βοήθησε! Εγώ εξακολουθώ κατά καιρούς και το κάνω. Φιλιά και σε' σένα!

      Διαγραφή